Söndag 19/4

heej!
idag vaknade jag vid 11. Lite smått sent tyvärr. Jag åt frukost och duschade. Sen skulle jag äta lunch, vilket inte var så uppskattat för min del. Jag var nämligen väldigt mätt. Sen så hann jag bara ta lite foundation och sen var det dax att åka till Motala. Vi åkte först och hämtade farmor och farfar, sen vidare till mina kusiner. Vi fikade och hade riktigt trevligt!
Sen åkte vi där ifrån vid kvart i 6 ungefär. Handlade lite innan vi åkte hem. Väl hemma så åt vi kvällsmat. Sen kolla vi på tv. Nu har jag pluggat lite svenska, men kan tyvärr inte göra allting eftersom jag inte har allt hemma.
Nu sitter jag här och funderar på hur jaäkla onyttig jag har varit under hela helgen!
Jag ska iaf sitta här ett tag till tror jag, och sen ska jag gå och lägga mig.
Men vi hörs imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0