Onsdag 22/4

Hej, jag har verkligen mått skit hela dagen! Och allting har gått så sakta idag.
Jag försov mig imorse också. igen. Men jag sket i att ta på mig mascara, då hann jag äta frukost.

- Musik, vi spela instrument. Egentligen skulle vi välja mellan keybord, trummor och gitarr. Men jag börja spela piano instället. Och lite mer instrument blev igång satta, våran klass är ju inte direkt så duktiga på att ta instruktioner xD
- Engelska, vi hade vikarie. Jobba med något häfte.
- Mentortid, gick igenom läxor o prov o sånt.
- Svenska, vikarie då också. Typ alla körde någon lek, men jag läste istället. Kalla mig inte pluggis! Min bok är bara så jäkla bra! <3
- lunch, macka.
- Matte, jag gjorde en kompletering om jämförspriser. Sen satt jag bara och mådde allmänt dåligt.
- So, Julia följde med mig och hämta huvudvärkstablett till mig. Sen tillbaka på son så hade vi nutidskryss och sånt.

Sedan slutade vi halv tre. Ja, vi lata människor som inte har idrottsprofil iaf ;)
Jag tog bussen hem. Väl hemma så åt jag en macka och läste lite skvaller tidning. Satte mig här sen. Har kollat en stund på youtube. Och jag är fortfarande ensam hemma, eíngen har kommit hem.
Nu ska jag gå och ta febern. Vi hörs imorron, eller senare.
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0