Onsdag 1/4

heej, idag är dt första april ;) Blivit lurade nånting?

- musik, vi spelade gitarr och sånt där.
- engelska, glosförhör och jobba med något häfte.
- mentortid, snacka o sånt.
- svenska, jobba om nån författare eller nått.
- lunch, ucsh dt var påskbuffé, jag åt macka idag igen ^.^
- matte, prov. jag skrev med vänster hela provet, vackert -.-
- so, nutidskryss och någon kluring.

Sedan sltade vi. jag gick till bussen. väl hemma så läste jag lite skvaller tidning ;)
och så spela jag lite gh. sen vare kvällsmat. och nu sitter jag här, jag känner att dt här inlägget är rätt tråkit.
imorron ska jag tillbaka till sjukhuset. ska till röntgen och ortopeden ;s
men vi hörs!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0