Måndag 20/4

heej. idag vare skola igen, tråkit tråkit! fast det gick faktiskt rätt okej ändå.

- Svenska, vi läste och gjorde läslogg.
- Bild, ritade med kol
- Fysik, det gick segt och jag var hur jävla hungrig som helst!
- Håltimme, stack till Playa o käka pizza med Helena ^^
- Lunch, fortfarande uppe på Playa ;)
- Engelska, vi arbetade med något tråkit häfte.
- So, Skrev masser o sånt.

Sedan slutade vi ungefär halv fyra. Jag gick till busshållsplatsen, stod där o prata med några people ;)
Sen åkte jag ju bussen, då satt det masser roligt folk där. Sen iaf så kom jag äntligen hem. Jag somnade en stund, jag mår inte bra, känner mig sjuk. Min mamma har smittat mig tror jag. Jag ska kolla ifall jag har någon feber snart, och så får vi se om jag kommer till skolan imorron.
Nu har jag iaf precis ätit kvällsmat. Satte mig här, kollar lite. Och har något fruktansvärt ont i huvudet.
Men vi hörs imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer
Anonym

Lyssna nu på mig D: du ska komma till skolan imorron!

2009-04-20 @ 20:43:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0