Lördag 18/4 - Stockholm!

Hej, dagen har varit skit lyckad!
den börja med att gå upp vid tio över 6. Klädde på mig, åt frukost, platta håret, och sminka mig. Sen gick jag och mötte Ingela och Carro vid stationen ungefär. Vi gick till stationen och köpte dricka o så där inne på Pressbyrån. Sen gick vi ut till det rätta spåret, vänta på tåget. sen kom det. Väl framme i Stockholm efter ca 2 timmar så gick vi raka vägen till Gamla stan och gick in och tog en fika på ett café där. När vi fikat klart gick vi omkring i affärerna där. Sen vidare ner till själva stan. Gick i lite affärer där sen gick vi in på Kungstorget(?) och åt mat. Sen fortsatte vi o gå i dom affärerna. Sen blev det dags att åka hem, så vi gick till centralen och köpte dricka och godis (a) och sedan gick vi till det rätta spåret. Sov på tåget, det var riktigt skönt! När vi hade gått av så gick jag o mötte upp pappa där jag mötte upp Ingela och Carro på morgonen. Sa sedan hejdå till Ingela och Carro och sen gick pappa och jag hem. Vi kollade på tv med mamma. Nu satte jag mig här. Är lite smått besviken på mig att jag inte shoppade mera! bara tre grejer. tre klädesplagg.


Dom ser helsjuka och skit roliga ut nu på bilden, men jag lovar, dom är mycket bättre i verkligeheten!



Den ser rosa ut på bilden. Men egentligen är den mer korallrosa.



Det är en helt vanlig enkel ceris aktig t-shirt. Det svarta trycket man ser där det står ''Top shop'' är liksom i nacken eller vad man ska säga. Man ser det inte alltså när man har t-shirten på sig.


Vi hörs imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0