Godnatt 5 april

jag har inte gjort ett skit idag.
sov till typ ett. sen har jag suttit vid datorn och kollat på tv hela dagen.
egentligen borde jag ha pluggat. men kanske gör det imorron innan jag åker och kollar på det där huset ute på landet.

Nu ska jag gå och sova. även fast jag inte är trött. Men hela min familj har gått o lagt sig. till och med katterna!
och det finns ingenting kul på datorn att kolla på.
kanske läser en stund.
Men vi hörs imorron iaf!
Puss (a' <3


ni får en enormt ful men ändå rätt härlig bild på mig och Gösta.
han ser ut som en farlig och samtidigt väldigt rädd katt med spökögon,
o jag ser ut som en kissnödig och tjock knubbsäl.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0