Godnatt 24 april! :)

hejhej!
maten fick jag och mina brorsor laga själva, eftersom pappa satt på torget med några kompisar.
Det blev potatisgratäng och kött, riktigt lyckat! Sen kollade jag på Talang 2009 och åt glass :)

Nu kom pappa precis in och frågade om jag ville följa med på stan imorron. Hoppas bara att han vill det imorron också!
Imorron eftermiddag så ska jag hem till min moster, hon fyller nämligen år. Och så kommer hennes kille eller något vara där också, har aldrig träffat honom innan, så det ska bli kul! ;)

Jag mår förövrigt lite bättre nu. Fortfarande väldigt förkyld, ont i halsen och så. Men kvar.
Nu ska jag gå och sova iaf. Vi hörs imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0