Godnatt 15 april

Jag ska gå och lägga mig nu tror jag.
Jag känner mig lite småsjuk o så där. Men det är nog (förhoppningsvis) allt pollen där ute. Men det kan mycket väl vara så att jag håller på att bli sjuk, min mamma är ju sjuk, så det är inte helt omöjlgt. För jag tycker att pollen-allergin borde inte sitta i på fjärde våningen mitt inne i stan, och jag har också varit inne i några timmar nu. Så lite småsjuk är jag nog. Jag hade 37,6 igår.
Men skit i det, jag ska gå o sova nu iaf, vi hörs imorron!
Puss (a' <3


Kommentarer
Alva Andersson

Hejsan ! :)

Jag har med varit sjuk:/ Har precis blivit frisk nu :L

Kolla in minn blogg med ;)

2009-04-16 @ 15:12:53
URL: http://alvaa-andersson.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0