Fredag 3/4

heej,
jag hann inte blogga igår, och på kvällen/natten var jag så trött så då orka jag inte. men berättar om dagen nu iaf :D

- resurs, jag och Felicia skrev en dikt till svenska arbetet.
- matte, kluringar
- kemi, vi hade vikare, hon sög! fast vi fick sluta tjugo minuter tidigare ;)
- biologi, jag och Moa hade skit kul! xD
- svenska, det var okej att jag lämna in uppsatsen efter lovet :D
- syslöjd, jag tröttna på att bara kolla på så jag har börjat med ett par gråa benvärmare, jag gör dom på en ''stickmaskin''. man bara vevar på en spak, skit smidigt! :)

Sedan slutade vi, OCH DET ÄR PÅSKLOV NU! 8D
iaf, jag gick till busshållsplatsen, och då fick jag ett sms av Linnea som fråga ifall vi skulle va. Jag gick till Vinkännaren och mötte upp henne där. Vi gick hem till hennes mamma, kolla lite på tv o så. Sen stack vi hem till hennes pappa. bättra till sminket o så. sen runt 6 så tog vi bussen till stan. Gick o kolla lite i affärer, men endel hade redan stänkt när vi kom dit ._.
jaja, sen gick vi hem till mig, jag bytte byxor. sen gick vi ner till stan igen. gick till Bosses glassbar, premiären för iår!
Vi satte oss på en trapp o åt dt. Super gott :)
Sen gick vi till Yngves och köpte godis ;D sen efter ett tag så gick vi vidare och satte oss på en bänk på gyllentorget ungefär, satt där o prata lite. Sen runt halv åtta så gick vi hem till mig o satte oss i mitt trapphus o prata, och då gick dt förbi några skit heta killar! (a) Precis när jag sagt dt till Linnea så kom en tillbaka och banka på rutan och sen sprang iväg, fyfan vad vi blev rädda! :o Men iaf, sen runt halv nio eller något så gick vi ner till Stora torget, vänta på bussen med Nea ett tag, sen gick jag hem. Väl hemma så värmde jag lite mat och satte mig i soffan med min familj och kolla på resten utav Talang. och sen satt vi o kolla på tv resten utav kvällen typ. och sen gick jag o la mig.


Bilder från dagen:


Jag älskar dig <3










Puss (a' <3


Kommentarer
Linnea :D

haha roligast hade vi! dregeldregel på killarna (aa) omg på banket på rutan! ;o haha :D älskar dej gmn! <3

va du tvungen o lägga ut sista bilden på mej? ;s

pusspådagen!<3

2009-04-04 @ 18:45:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0