vad vill jag?


Kul framför webkameran just nu, haha.
 
Hejsan på er! Jag har jobbat heeela dagen idag med, sjukt jobbigt men vill man ha pengar så vill man haha! Just nu sitter jag och tittar på X Factor på tv.
 
Funderar samtidigt lite över vad jag egentligen vill i livet, och har kommit fram till: Inte ett jävla skit. Sitter fast på ett ställe i livet då jag bara vill ligga i sängen och glo, för jag varken vill eller orkar göra någonting. Jag vill inte ens gå kvar i skolan, men vill inte heller hoppa av, för hur långt kommer man då liksom? Ingenstans. Fast det lär jag väl inte göra i vilket fall.. Usch, är så rädd för vad som ska hända i framtiden så ni fattar inte, ryser och börjar nästan tjuta så fort jag tänker på det. Kalla mig mes, haha!
 
Nej, nog med deppandet. En positiv sak är i alla fall att första hemmamatchen för säsongen i Elitserien är imorgon!! Sjukt peppad måste jag säga!
Ska försöka komma ihåg att blogga med imorgon, kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0