FESTKLÄNNINGAR - Nelly.com

 
 
Nu är det ju inte så jättelångt kvar tills min 18 års dag, så jag har påbörjat jakten på en snygg klänning! Eller ja, två stycken, en lite billigare och en får vara hur dyr den vill, haha!
 
Jag fyller ju år på en onsdag (lill-lördag, hehe), så då ska jag ut och tänkte ha en lite enklare men snygg klänning. Men däremot på min och Victorias 18-års fest så vill jag ha en maffig och snygg klänning, jag tänker mig en färgglad med maaaaassa paljetter, men det är ju lättare sagt än gjort kan jag lova...
Här ovan kan ni se några som kommer från Nelly.com, men är inte fullt nöjd med någon utav de.. Känner nästan för att designa en egen klänning, hehe. Man fyller ju bara 18 en gång ;) För mig ska det bli grymt!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0