who's that girl?

 
Ahepp, nu har jag gråtit färdigt för ikväll. Dax att sova? Ska försöka. Har så svårt att somna på kvällarna.. Kanske ska stanna vaken hela natten så slipper jag vakna imorgonbitti? Vill inte till skolan. Vill verkligen inte.
 
Jag har flottigt hår med, men nej, jag orkar verkligen inte tvätta håret, orkar inte. Hoppas ni är på bättre humör än jag, pussar.
 
 
Förresten, för er som klagar på folk som gråter och mår dåligt, ''varför visar du dig svag, skriv någon annanstans'', jag grät för att jag tittade på ett sorgligt program där alla dog i aids. Inte för att jag mår dåligt. Just so youw know. Nöjda nu? Bra. Men just saying: erat egna jävla val ifall ni vill läsa min jävla blogg, inte jag som tvingar er right? Puss och kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0