torka aldrig tårar utan handskar

 
Sitter just nu i mjukiskläder och torkar de tårar som är kvar på kinderna.. Haha nejdå, men jag har precis tittat på veckans avsnitt av ''Torka aldrig tårar utan handskar''. Det var så sjukt sorgligt i detta avsnitt, satt och grät hela tiden, som den lipsill jag är... haha!
 
Kom just på att jag måste plugga lite nu, skulle kanske ha en redovisning imorgon i produktförsäljning så bäst att sätta igång och träna! Hate this...
 
Imorgon ska jag till tandläkaren, sedan har jag några viktiga ärenden på stan, och så får vi även gäster för min pappa fyller år + att mina föräldrar firar silverbröllop. Sen ska jag ju såklart hinna med skolan också!
 
Hörs, puss


Kommentarer
Bismillah

Fina bilder :)

2012-10-16 @ 22:12:22
URL: http://quraninswedish.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0