spännande match

 
Sitter just nu och äter nötter och tittar på hockey med pappsen. Händelserik match, och jag hatar växjö, hehe! Annars händer inte mycket alls. Jag är skapligt höstdeppig, precis som alla mina vänner också verkar vara, tyvärr smittar det väl av sig med..
 
För övrigt så sitter jag och funderar lite på vad det är för skumt rykte vi kan tyckas ha på skolan? Eller är det bara vi som inbillar oss? Hm..
 
Hur som helst, imorgon är det prov i en frisyr som jag gjort två gånger, och hann inte klart någon utav gångerna, hur i h*lvete ska det gå? Panik. Sedan har vi halloweensmink med, och det är ju såklart kul.
 
Nej nu måste jag kolla på matchen, sjukt spännande nu (christian engstrand är så sjuuukt bra med)! Pussar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0