Så bra söndag

HEJ mina fina! Jag har precis kommit hem från en välbehövlig powerwalk tillsammans med min käre far.

Innan det var jag ju hos farmor och farfar, vi åt och åt och åt, och mellan all mat och fika åkte vi som sagt till varv, fårsta och alla andra småställen i Motala området, kollade i vilket hus farfar vuxit upp i osv. Riktigt trevligt :)

Men varför går man alltid upp typ 10 kg när man varit hos farmor och farfar? Man bara äter och äter där ju...

Fortsätter med onyttigheterna och svullandet nu och äter pizza till kvällsmat med pappa och bror. Imorgon ska jag försöka sluta med allt skit och bli lite mer "fit for fight" så att säga hehe.. Målet är till min födelsedag :) tror ni jag klarar det? Det tror inte jag..... HAHA får be mina vänner hålla koll på vad jag stoppar i mig helt enkelt ;)
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0