Nervös?

Drog till skolan med fettigt hår uppsatt i en tofs(har aaaaldrig uppsatt annars), fula gamla converse(har för det mesta klackskor), skitiga byxor och världens sämsta humör. Men som tur är så har jag de bästa vännerna så blev på bra humör så fort jag kom till skolan!

Efter att jag slutat tog jag tåget hem, gick och sov i nån halvtimme sedan gick jag ut på en powerwalk med mamma och pappa i det fina höstvädret, super härligt!
Kom sedan in och åt mat, sedan blev det filmtittande och nu tänkte jag sova.

Imorgon har jag (troligtvis) prov i makeup Clean beauty med modelering. Av de som gjorde idag har jag hört att det var svårt att få bra betyg och det blev hårt bedömt.. Så ja.. Tror ni jag är nervös eller? Som faaaaaasen!
Jag är ju ganska bra på att sminka och kan alla steg osv och kan varför jag jag vad i en sminkning, men ni vet när det är prov så tänker man bara "nu är det prov, gör bra ifrån dig, prov, måste bli bra, prov prov prov.." , man stressar upp sig själv och det gör att man misslyckas lätt tyvärr.. Men Jaja, får hoppas på ett betyg i alla fall, haha.

Hörs imorgon, kramar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0