Inlägg som ej behöver läsas

Snart orkar jag inte mer alls, på riktigt. Dag in och dag ut hör jag av mig själv "du kommer aldrig klara det här, du är inte bra nog, du kommer aldrig bli något, du är värdelös", och att då få höra det av honom också, gjorde mig ännu svagare.

Vem är jag? Vem kommer jag bli? Jag vet inte. Jag vet ingenting, precis som ni säger. Det finns ingenting jag vill göra, det finns ingenting jag vill bli.
Vad gör jag om 20 år? Sitter jag ute på en parkbänk med alkolisterna på stan? Kommer jag verkligen bli INGENTING, precis som ni säger? Det är nog dags att bestämma sig nu. Men jag har inget att välja mellan. Jag har inga alternativ, för jag vet bara att jag vill bli nånting, men jag vet inte vad. Därför vill jag bli ingenting.

Kanske bäst att jag ger upp här då? Slutar här? För jag är ju trots allt inte bra nog, precis som ni säger. Jag har aldrig varit bra, precis som ni säger.



Kommentarer
ninni

Gumman, spelar ingen roll hur många gånger jag kommer få försöka övertyga dig! Du är inte värdelös, i love you <3

2012-11-01 @ 09:51:15
URL: http://www.nattstad.se/ninnileknes


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0