Praktik

Hej! Första dagen på praktiken idag. Var sjukt nervös men det gick nog bra ändå. Efter det åkte jag hem och åt mat, bytte om och sedan drog jag till gymmet med Torie i 1,5 timme. Det var sjukt jobbigt idag, men bara kämpa på..

Tittade på "ensam mamma söker" när jag kom hem. Är inte det ett sjukt pinsamt program??

Nu har jag i alla fall precis duschat och är nu sova. Imorgon är en ny dag. Kommer vara helt slut efter de här veckorna för är redan död efter första dagen.. Är till och med så trött att jag orkar inte göra flätor eller föna mitt blöta hår. Kommer alltså se ut som ett troll när jag vaknar imorgon... Kan ju bli spännande det med! ;)

Godnatt! Seriösa bilder från imorse förresten........not



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0