Onsdag, mitt i veckan, snart helg igen

Bra dag på praktiken. Och sen när jag kom hem så har jag bara jobbat och ätit Ben&Jerry's hehe. Har dock massor kvar att göra :(

Tittade ni på fotbollen förresten? Herregud vad Zlatan är grym!! Helt sjukt ju.. Och det 4e målet? Wooooow! Kung.

Nog om fotboll. Nu ska jag duscha, sen fortsätta jobba tror jag, eller sova. Får se. Imorgon är det ju praktik igen och då börjar en utmaning.. Herregud tror dock inte jag kommer klara det :/ men men..

Pussar! Bilden är tagen på praktiken idag.



Kommentarer
Emilia

Var praktiserar du? :)

Svar: Jag praktiserar på Kicks :)
MATHILDA ELF

2012-11-19 @ 19:29:30
URL: http://pezone.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0