Kommer troligtvis inte kunna blogga på ett...

img_9249 (MMS)

Kommer troligtvis inte kunna blogga på ett tag förutom från mobilen eller från andra datorer, det beror på att min datorhelvete har gått sönder, varning: skaffa inte macbook! Usch går sönder jättelätt.. Jag är på jättedåligt humör dels över det och att jag har alla skolarbeten osv där, men har även ångest över praktikplats. Ni fattar inte vad jobbigt det är alltså! Har praktik nästa vecka och tre veckor framåt och har inte praktikplats än, skolan har inte heller kunnat fixa åt mig, usch mår så dåligt nu... Aja, får se hur allting blir, kanske får städa skolan? Haha fan kill me. Hörs puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0