ELFAN SVARAR PÅ FRÅGOR

Beskriv din drömkille: Han ska gärna vara 19-20 år eller äldre, ha bra klädsmak, gärna ha lite skäggstubb, bra humor, charmig, ganska omogen men ändå mogen, smart, snygg rumpa, fina muskler (speciellt armar och bröstmuskler!), han ska vara romantisk, snygg, gärna mörkt hår och bruna eller isblå ögon, han ska vara omtänksam och inte vara allt för svartsjuk (lite lagom är bara gulligt), han får gärna spela gitarr och sjunga bra.

Skulle du kunna plastikoperera dig (typ läppar och bröst osv)?
I så fall vad? Lätt att jag skulle! Skulle kunna göra om det mesta på min kropp faktiskt, utan att låta allt för osjälvsäker. Men skulle kunna göra brösten lite större, läpparna större och fylligare, dra bak huden under hakan och sidorna så käkbenen blir tydligare, vill göra kindbenen tydligare, näsan mindre. Ja, som ni märker, jag skulle kunna göra det mesta. Och det betyder inte att jag är onöjd med mitt ansikte eller så, utan det är bara för att förbättra mitt snygga fejs lite, hehe ;)



Vad tycker du om skolan och går det bra för dig där? Jag tycker om skolan. Är hemma så lite som möjligt, för jag vill inte missa någonting. Jag gillar min klass, gillar alla lärare, gillar mitt schema. För det mesta går det bra för mig, får oftast mer än godkänt på mina uppgifter och redovisningar. Har dock väldigt svårt för engelska, det är det enda ämnet som jag kämpar för att få E (godkänt) i. Får ångest så fort jag tänker på ordet engelska. Kan få skaplig ångest när det gäller andra ämnen med, men det beror på vad jag är på för humör. Har svårt för att svara på frågor (hitta svar på nätet osv) ifall jag inte är på topphumör. Men som sagt, annars går det bra och jag gillar att gå till skolan.



Gillar du att få uppmärksamhet? Jag älskar att få uppmärksamhet! Jag älskar att synas och att vara i centrum. Jag får alltid höra från folk att jag är en teater-apa. Jag älskar att stå på scenen, det spelar ingen roll vad det handlar om eller ifall jag är bra på det, jag gillar bara att vara i centrum och att synas.
Men för mig är hela världen en stor scen, jag kan gå med kompisar på stan och köra som värsta musikalen, eller teatern, och alla glor på oss och tänker ''vad fan håller dom på med?'', men det är det jag gillar. Jag gillar att folk tittar och faktiskt ser mig trots att jag egentligen bara är en i mängden.



Vet du vilka som läser din blogg? Nej, tyvärr kan man ju inte veta det exakt. Men jag vet att jag har mycket vänner samt släkt och familj som läser min blogg. Sen har jag även ett par ovänner eller föredetta vänner som läser min blogg vet jag. Vet även att när jag gick på min förra skola så hade jag flera lärare + rektorn som läste min blogg, vet inte ifall nån/några utav de fortfarande läser den, eller ifall jag har några lärare på min nuvarande skola som läser min blogg..
Tycker egentligen att det är lite läskigt det här med bloggar, man har liksom ingen aning om vem som sitter och läser om min vardag och mina outfits tex? Kan ju vara nån snuskgubbe där ute som kollar ju? Aja, har ju kunnat skita i dom tankarna i över 3 år nu så kan nog låta bli dom ett tag till nu ;)



Hur ofta festar du och dricker du mycket när du festar? Har du något speciellt tillfälle då du blev riktigt full? Det beror helt på hur ofta jag festar. De månader då man har mer pengar blir det mer fest, andra månader mindre. Älskar att festa, och jag behöver inte alltid dricka utan jag gillar bara att freaka ur lite.
Har bara blivit riktigt jävla full en gång, det var en utav alla gånger i Katrineholm, jag hade inte ätit nånting på hela dagen och blandade med att dricka lite för mycekt olika shottar, drinkar, vin osv, så redan vid klockan 1-2 nånting så spydde jag som ett as. Mina vänner bokstavligt talat släpade hem mig till Lina och där spydde jag ännu mer innan jag däckade i sängen. Vaknade klockan 8 på morgonen och spydde, sedan hängde jag över toaletten mellan 8 och 14 typ, sedan skulle jag ta tåget hem, det var den värsta tågresan i hela mitt liv!
Har aldrig varit så bakis mer i hela mitt liv, och det kommer jag inte bli heller, för jävlar vad dåligt jag mådde!!



Har du lätt för att lita på människor? Verkligen inte! Efter olika saker jag varit med om så har jag fruktansvärt svårt att lita på människor. Nya personer som jag träffar, litar jag inte alls på. På fest tex låser jag in mina grejer i ett rum eller går omkring med det för jag tror att allt ska bli stulet.
Har även svårt att tro på vad människor säger, tror ofta de ljuger även ifall jag kanske innerst inne förstår att det kan vara sant.

Finns det någonting du verkligen längtar till? Två saker: Att fylla 18 och ta studenten. Annars tar jag det mesta som det kommer bara.



Har du någon känd förebild? Molly Sandén. Hon har varit en förebild till mig sedan hon var med i Lilla Melodifestivalen 2006. Och enda sen dess har jag stått och mimat till hennes låtar framför spegeln, haha. Hon är en härlig tjej med båda fötterna på jorden. Hon är den hon är och hon gör det hon vill göra. Henne ser jag upp till!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0