studiedag



Hej! Idag hade vi studiedag så inatt sov jag hos Victoria! Vi gick och lade oss ganska tidigt igår i alla fall, så det var skönt. Kom upp skapligt idag med, åt frukost och kollade på film. Vid halv sex var vi påväg mot Ikano. Vi åt lite mat där, sedan blev det lite småshopping för min del även idag! Jag lägger in en bild på det jag köpt i ett inlägg snart.

Victoria blev hämtade av sin pappa vid sju, jag tog bussen hem vid halv åtta. När jag kom hem så hade mamma gjort chokladpudding så jag gottade mig lite med det. Jag ska snart försöka läsa lite ur en engelskabok, det känns så fruktansvärt jobbigt så det inte är sant, men bara göra sitt bästa! :)

Kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0