MATHILDA TYCKER TILL

Jag har en sak som jag vill ta upp här. Jag har så länge stört mig på det här. Varför är det okej för killar att visa sig topless? Och varför blir det så mycket hysteri om en tjej visar lite hud? Herregud bröst och rumpa är ju döfint, varför dölja det?
 
För som sagt, när killar visar upp sina ''vältränade'' magar, eller sina bröstmuskler, blir det mest massa 'åååhhh'', men när tjejer visar sig topless blir de kallade slampor och att de viker ut sig? Tjejer viker väl inte ut sig mer än killar när de visar lite hud??
Men däremot är det fullt ok att visa upp sin kropp i bikini, men byter man helt plötsligt om till underkläder är det skillnad? Jag fattar inte grejen riktigt?
 
Nej det här vill jag få stopp på.. Tjejer ni har lika mycket rätt att visa hud som killar har! Naket är vackert :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0