sunday

Bild från arkivet.

Godmorgon kära läsare! Ledsen för den urusla uppdateringen!
I fredags efter skolan så åkte jag, Victoria och Lina först hem till mig, jag packade lite oså, sedan vidare och köpte godis och sånt gott, efter det åkte vi hem till Victoria. Vi åt kollade upp lite grejer (hehe), hade lite tjejsnack oså, sedan åt vi mat, sen kom Moa, vi kollade på Idol, sen kolla vi på film, så åkte Moa. Jag, Victoria och Lina forsatte kolla film, sen vid halv tre(?) eller nått sånt så gick vi och la oss. Trevligt kväll!
Jag och Lina åkte hem sen vid två, och när jag kom hem så sov jag och kolla på tv hela dagen typ, haha!
Idag har jag ingen aning om vad som händer. Jag har lust att hitta på något men vet inte vad. Vi får se vart dagen tar vägen, kanske bara bli en chilldag idag med!
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0