rain


Bilder från igår.

Hej! Sitter och glor lite på tv och så. Har så jäkla ont på hälarna för jag har fått en hel hög med blåsor på båda. Usch! Men trots det så tog jag en morgon powerwalk några km idag med, och tro mig, inte den bästa dagen kan jag lova! Det blåste åt alla håll, var motvind hela vägen, det regnade och var jävligt. Men men!

Igår så var släkten här och firade min bror som fyllt 20. Vi åt god mat och umgicks. I slutet satt hela tjocka släkten bänkade i soffan och vid matsalsbordet och glodde på hockey. Dålig match som fasen var det, LHC vann ju dock så det var bra, men det var i straffar, och som sagt tyckte inte dom spela bra och det var tråkig match.

Ingen aning om vad jag ska göra idag. Vill egentligen hitta på någonting men vet inte riktigt vad, haha. Återstår att se! Nu ska jag ta en dusch, bloggar mer sen. kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0