tidsfördriv

Godmorgon! Eftersom jag gick och la mig rätt tidigt igår så gick jag även upp rätt tidigt idag, riktigt skönt faktiskt. Börjar i alla fall dagen med lite tidfördrivsfrågor:

ÄRLIGHET
ditt älsta hångel? 28-30 nånting , hehhehe
hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1 och en halv, haha
vad tycker du om kärlek? helt underbart för tillfället, men vissa fall förjävligt!
när kramade du någon sist? igårkväll
kramade du någon speciell person? ja
har du svårt för att bli kär?  ganska
när kysste/hånglade du med någon sist? igår
ångrar du det? nej!
när fick du senast en komplimang? igår
har du hånglat med någon av samma kön? haha aa
HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? nej
playat? nja lite kanske, men aldrig vart den typen riktigt
hånglat med fler än 50 pers? nae, som sagt, jag är inte den typen direkt
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? ja
gjort något riktigt dumt? ja
gjort något du verkligen ångrar? ångrar inte speciellt mycket
åkt ambulans? nej
gjort något olagligt?  aa
blivit polisanmäld ? ja
blivit stoppad av polisen? ja
varit på polisförhör? ja
slagit ner någon? hm nej
skämts över dig själv? inte direkt faktiskt
tagit droger? nej
blivit "utnyttjad" ? nae, har jag nog inte

 

 

gråtit inför någon du tycker om? ja
misshandlat någon? nej, brukar inte slåss
umgåts med folk som sysslat med droger? aa
haft sex när du inte ville? nej
SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? Adam
såg dig gråta? vet faktiskt inte
fick dig att gråta? en privat sak, handlar väl mest om kärlek typ
du delade en cigg med? vet inte, Moa kanske?
du gick på bio med? vet inte, var ett tag sen sist
du var tillsammans med? Är tsm med Adam! Innan det Lucas
du saknade? Adam
sa att den älskade dig? Adam

 

 

 

OM DEJ
Fullständigt namn? - Mathilda Anni Cornelia Elf
Vart bor du? Linköping
Bor tillsammans med? - mamma, pappa, ena bror, syster ibland
Husdjur? - två älskade katter !
När är du född? - 1995
När ska du sova ikväll? -  sånt som märks
Duschat idag? - nej, inte än
Pussat någon idag? - nej
Vad har du ätit? - ingenting än så länge

 

 

Dagens klädsel? -  får se vad det blir! Just nu äre mjukisbyxor och bh som gäller! haha
Dagens bästa? Victoria för att hon räddar min dag så jag slipper sitta inne hela dagen! :D
Dagens sämsta? inget som jag kommer på just nu
Dagens roligaste? - vet nte
Har du många vänner? - vet inte vad man kallar många, men jag har dem bästa!

 

Hur många har du kysst? -  ingen aning.. ett par stycken, haha

 

Hur många har varit otrogna mot dig? - ingen hoppas jag
Har du pojk-/flickvän? - ja
Vem pratade du med i telefon senast? - Victoria
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Adam: Godnatt baby:* älskar dig<3333333
HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:
Saknat någon? - aa
Ångrat något? - vet inte
Ljugit? - har jag säkert
Svikit någon? - kanske

 

 

Gråtit? -  ja
Skrattat? - som fan
slagits? på skoj
9 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - måste nog vara Sofia eller Victoria! Moa vet medrätt mycket
vem är den roligaste av dina vänner? - alla är väl roliga på sitt sätt!

 

vem är snyggast av dina vänner? - alla ärsnygga, umgår inte med fula personer;) haha

vem står dig närmast? - Har några stycken som står mig jävligt nära, men närmast är nog Sofia

vem har du känt allra längst och fortfarande känner? - Sofia! Vi har känt varandra sen vi föddes typ

 

vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - vill inte ens tänka på det
vem är din senaste kompis? - vem jag blev kompis med senast? vet inte
KÄRLEK
Är du kär just nu?  ja:)
I vem? Adam
Har du ett förhållande? - ja
Har du kysst någon idag? - nej
Har du kysst någon de senaste 48 timmarna? - ja
Har du varit otrogen och om ja, varför? nej:)

 

 

Är du romantisk? - vet inte, haha
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - inte nu på senaste tiden tror jag
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - haha när man var liten? ingen aning!
Hur länge höll det? - hahah , vet inte
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - älskar att vara singel och kunna göra vad som helst, men förhållande när man är kär är så jävla mysigt♥
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha när man va liten kunde man ha 20 stycken fan
Är du en bra pojk/flickvän? - ja
Hur många har du varit kär i iår? - 1
Vem sov du senast bredvid ? - Adam
När fick du din första kyss? - vet inte
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 18-19-20 nånting tror jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0