he stabbed me right in the heart, no one understands how it felt

bjuder på en bild på min älskade katt.

 

Skolan idag har varit rätt bajsig, om jag får säga det själv. Den har lixom varit så lång, tråkig, och jaa... jag vet inte riktigt. Hade matteprov också, och är lite osäker på hur det gick. Sen så har jag varit lite smådeppig hela dagen, vet inte riktigt varför.

Tog i alla fall bussen hem direkt efter at vi slutat. Blev stoppad tre gånger under den lilla biten hem. Först utav Mobin, sen utav någon jävla försäljare (ni vet dom här ''hej bruden, är du 18?'' som jag typ vill strypa hela bunten), och tillsist någon turist som varken kunde prata svenska eller engelska. Men sen kom jag äntligen hem, åt lite yoghurt, och har nu suttit vid datorn i typ en och en halv timme. Dags att börja plugga nu kanske? Usch, varför finns skolan? För att man ska lära sig saker, jag vet. Men om ajg säger såhär då, varför å de här sista åren i skolan? Totalt jävla onödigt, man använder inte det man lär sig nu på fritiden i alla fall. Usch.

Jaja, ska plugga nu ett tag innan det är matdags, sen klockan åtta är det ju Idol, fan vad härligt! Puss på er, hoppas ni är på lite bättre humör än jag ;) haha

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0