Välkommer åter

Hej!
Jag har haft fullt upp idag, så har inte hunnit blogga. Efter skolan så åkte jag, Victoria och Moa hem hit till mig och åt lite, prata, skratta, och vipps så var klockan så mycket att det var dax att knalla iväg till öppet hus på en gymnasieskola. Och jag säger bara en sak: Fyfan vad oseriös en skola kan vara alltså!!
Nej, där kommer jag abslout inte att gå!

När jag kom hem åt jag kvällsmat, sedan pluggade jag lite kemi, men år inte in tnått i huvudet, får damp på mig själv! Fan, jag vill verkligen ha VG, och jag har provet på fredag..
Engelskan hann jag inte med, för jag har nu på kvällen fastnat framför tvn och Välkommen åter, hoppsan så det kan gå. Ska faktiskt göra liite engelska nu innan det är dax att sova.

Imorgon blir det öppet hus på en ytterligare skola, ska även hinna med att boka tid hos frisören, plugga och för hoppningsvis hinner jag träna lite också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0