Idag är det ingen vanlig dag...

...för det är Mathildas födelsedag, hurra hurra hurra!

Familjen kom in och sjöng för mig imorse, jag fick presenter och sedan åt vi frukost tillsammans. Jag fick fina presenter, det var bland annat två par leggings (ett par jeansleggings och ett par nya med diamanter på sidorna), scrapbooking grejer, biokort, massa pengar till Kreta resan, tidning, presentkort på brännpunkt. Gissa vad jag ska göra där? Inte klippa mig, utan jag ska ta hål i örat :D jag tar inte risken att göra det själv, för jag vill helst inte riskera att få äta pencilin, eller kanske till och med operera. Så blev super glad när jag fick det :)

Nu har jag i alla fall precis duschat, och tänkte börja sminka mig och så. Hoppas hoppas hoppas, att jag har en bra hårdag idag! För det har jag inte haft de senaste dagarna..












Ett sånt här hål ska jag ta. Denna bild är tagen ifrån google, och är därför tagen av någon helt random person. Men ja, ett sånt hål i örat ska jag ta i alla fall.


Kommentarer
Melis

tack så mycket! :) grattis på födelsedagen! :) kramis

2010-03-27 @ 11:26:20
URL: http://princessmelis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0