Beachvolleyboll och möte

Hej!
Dagen har varit skit chill. Först så mötte jag upp Sofia vid kvart i nio, vi köpte sallad och dricka på Hemköp. Sen knallade vi iväg till Trädgårdsföreningen, och där efter ett tag, när alla hade kommit, alla lagen, då satte vi igång turneringen.
Det gick asdåligt i början, men sen blev vi uppvärmda, och i slutet var jag pepp som fan, men dock vann vi inga mer än en match utav fyra (haha!), men en match blev oavgjort, så var vi tvungen att köra tills bollen åkte ut en sista gång, och självklart hade dom servern då, så dom vann. Surt eller vad? Men aja.

Sen när finalen och allting varit så fick vi sluta. Jag och Sofia gick ner till stan, kolla lite butiker, åt glass, sen gick vi hem till mig och nörda datorn i några minuter, innan det var dags att dra till skolan igen för möte med rektorn, kuratorn, föräldrar, mentorer och hela köret. Jag behöver ju inte gå in på vad mötet handlade om här, men jag kan säga att enligt mig så var det helt totalt jävla meningslöst. Men jaja. Imorogn är det möte igen, så då får vi se om vi får mer saker klart då. Det ska bli spännande :) Jag är ganska taggad faktiskt! haha

Nu har jag precis ätit i alla fall, vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu. Det blir väl att chatta med lite folk på msn och så. Tänkte ta en dusch med, för har sand i hela håret, i bhn, överallt. Men ska nog gå och lägga mig rätt tidigt idag tror jag.
Hur som helst, vi hörs! Puss på er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0