Onsdag 28/7

Hej på er! Precis kommit hem från stan. Jag mötte upp Sofia vid typ halv två. Vi gick först och chilla lite på stan en stund, sen gick vi till TacoBar och käka. Vi var inte speciellt hungriga egentligen så lämna typ hälften var, hehe. Sen typ gick omkring på stan, Trädgår'n och sånt där. Efter ett tag träffade vi Jenny, rik som hon är så shoppade hon som vanligt, vi följde efter och letade i typ alla affärer efter berlocker till armband, hittade dock inte dom vi vill ha.
Sen satte vi oss på Donken och åt glass, sen skulle Jenny hem. Jag och Sofia hade typ inget att göra, så satte hos på en bänk, sen kom Ivan så satt och snacka med honom ett tag. När han gick så gick ajg och Sofia till Stora Torget, vänta på hennes buss i typ en halv timme fan, sen när den kom så knallade jag hemmåt.
Sitter nu här och har typ extremt tråkigt. Vad fan ska man göra nu då lixom?

Imorgon ska jag troligtvis träffa Jenny och Moa. Dom vet bara inte om det än. Haha, nerå, Jenny vet om det , men är inte säker på att hon har pratat med Moa? Får ta reda på det tror jag asså, haha.
Nerå, men det här inlägget blev eeeexremt tråkigt, men jag är lite smått flum och har väldigt tråkigt. Nu avslutar vi här, så bloggar jag mer sen, puuuusss ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0