En handritad karta.

Hejhej! Sitter och kollar igenom lite bilder från Kreta. Fan vad jag saknar det! Kreta är underbart, har varit där tre gånger, och alla gånger har jag älskart det. hehe :)

Imorgon cyklar jag och Sofia iväg till Svartefors för att bada och sola. måste dock vara lite försiktig med solningen imorgon, eftersom jag bränt mig så mycket. Hur som helst så kommer det säkert bli jätte trevligt. Saknar Sofia som tusan, så ska bli så jäkla kul att träffa henne nu efter nästan två veckor som vi varit ifrån varandra.
Hoppas bara att vi hittar till badstället. Det var så länge sen vi var där så ingen utav oss kommer ihåg hur man cyklar dit. Men min pappa var snäll och ritade upp en karta till oss. haha, vi är verkligen blåsta asså!

Hoppas ni alla haft en bra dag. Jag ska göra iordning mig inför läggdags nu. Fan vad jag längtar efter att borsta tänderna! Har ätit så jävla mycket idag. Jag känner hur bacillerna äter upp mig innefrån. haha! Godnatt ;)


Tjockskalle. Aja, bild från Kreta när jag ligger och solar, lite bränd där med ser jag ;)
Boken jag läser på bilden heter Innan jag dör, och handlar om en cancersjuk tjej. Absolut värd att läsa! Kan säga att jag låg och grät på stranden för att den var så sorglig. Super bra bok, och asbra skrivet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0