dö av värmeslag

Hej på er!
Jag vet inte varför jag inte bloggat någonting idag, för jag menar, jag har inte gjort ett skit, och jag vaknade rätt tidigt (vid elva typ..) pga att det är så fruktansvärt varmt i mitt rum. Men jag anatar att jag inte haft någonting att skriva. Istället har jag spelat sims, och funderat på om jag ska gå ut, eller om jag kommer dö av värmeslag då.
Jag stannar nog inne ett litet tag till i alla fall..

Ikväll ska jag grilla med familjen. Det ska väl bli mysigt. Jag antar att det kommer bli lite Singstar sjungning med, för det brukar det alltid bli på sommarkvällarna. Och nu när vi köpt Kent-singstar så är det lite mer match också, för de låtarna är rätt svåra för mig att sjunga så jag vinner inte överlägset hela tiden, och de är ju kul för de andra som sjunger med mig ;) haha!

Nu ska jag se om vi har något att äta till lunch. Sen ska jag måla naglarna. Vi hörs! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0