Tåget rullar till norrköping

Hej, klockan är inte ens nio och jag är redan uppe. Jag sitter just nu och försöker trycka i mig lite frukost. Men jädrans vad svårt det var idag, jag får ju knappt i mig en tallrik med yoghurt som jag alltid får! ;o Men jag får kämpa lite till, jag får väl sitta här och äta frukost ett ta då. För frukost är viktigt, så det måste man få i sig! :) hihi

Hur som helst, varför är jag uppe så här tidigt då? Jo, jag sofia och vickan ska nämligen dra till Norrköping idag! Tåget går halv tolv, så därför måste jag vara uppe så här tidigt.

Jag kommer i alla fall troligtvis ha det skit kul, och jag lovar att ta bilder. Dock vet jag inte rikigt vilken tid jag kommer hem, men det märker vi ;) haha.
Nu ska jag gå och sminka mig och så. Vi hörs ikväll ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0