julstress?

Precis ritiat klart två bilder och inser att jag har en till bild som jag måste rita som jag inte ens börjat på. Känns kul! Inte. Sen så har jag ju typ glömt att plugga till biologiprovet imorgon. Sen so uppsattsen om barnsvält har jag inte börjat på. Får göra skiten imorgon istället!

Nu ska jag plugga liiiite till biologin, äta en macka, och städa mitt rum lite. Imorgon sover förresten Victoria här! :D
Och imorgon är det luciaträning direkt på morgonen, sen på fredag ska vi träna i kyrkan, och sen på måndag så smäller det!! Och jag har inte införskaffat mig ett lucialinne än :o Katastrof! Nej hörni, det här måste jag lösa.
Plugg, lucia, julklappsinköp och städning. Är det det som kallas julstressen?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0