MATHILDA SVARAR



Sv; hahah, tack för ännu ett skratt! xD
Menar du att jag tar åt mig bara för att jag svarar på din kommentar? Haha, okej? Men det roliga är att... Jag länkade precis min blogg på min Facebook, och typ tio min efter jag gjort det så kom denna kommentar. Samma sak när jag hade skrivit ''fjortisinlägget'' så tog det typ tio minuter innan jag fick din kommentar. Jag tycker det är ltie kul bara, för det är ju ganska stor chans att du själv är ''en såndär äcklig fjortis'', eftersom du ''gör en så stor grej av det''.
Men som sagt, vad vore en blogg utan sånna här kommentarer? INGENTING. Så fortsätt kommentera, men jag kommer inte svara på nästa kommentar ju DU skriver till det här inlägget.
Men hade så bra, och jag säger det igen, jag älskar er, och ajg vet att ni älskar mig, för annars hade ni inte läst min blogg, hahahahh ÄGD ;) love you

Update: Man har ju en egen syn på hur en fjortis ser ut, men så som jag beskrev en fjortis i det här inlägget, så är inte jag. Sen får andra tycka vad dom vill :) PUSS


Kommentarer
sofia

haha den som är anonym kan inte ha träffat dej irl! och vem är så feg och vågar inte stå för sin komentar?

ja hoppas att anonym har sett en fjortis!

2010-08-08 @ 00:37:12
URL: http://[email protected]


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0