Torsdag 29/4

Dagen har inte varit ett dugg bra om jag ska vara helt ärlig. Jag borde ha varit glad, för torsdagar är helt okej.
Vi slutar tidigt, och imorgon har vi kompledigt. Men jag var trött och deppig, och jag känner mig sjuk. Varför just nu?
Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon, för just för tillfället är jag inte ett dugg pepp. Men Sofia och allt annat folk kan säkert få mig på bra humör, för det ska bli så jävla kul.

I alla fall, efter att vi slutat skolan så tog jag bussen in till stan, kolla i lite affärer oså, men det enda jag fick med mig hem var en t-shirt. Ingen som jag lixom jätte gärna ville ha, men jag ville verkligen inte komma hem tomhänt, så jag köpte den.

Annars vet jag inte rikigt vad jag ska hitta på nu. Troligtvis sova en stund. Jag somnar nästan sittandes, haha det hade sätt kul ut! Somna på tangentbordet bah xd haha, nerå, men jag är grymt trött.

Vi hörs lite senare idag, och får hoppas på att jag är på bättre humör då. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0