Städning och Gamla Linköping

Idag har vi städat för fullt. Och när det var klart så fick jag coh min syster och konstig idé att vi skulle knalla ner till Gamla Linköping, så ja, det gjorde vi. Först när vi kom dit så gick vi in på ett café där. Vi märkte väl direkt när vi försökte komma in (vi kunde knappt öppna den gamla dörren) att vi inte riktigt hörde hemma där. Men vi gick in och tanten i kassan sa lite skrämd ''ehh, jaha, och vad vill ni ha då?'', vi beställde, och gick in i rummet där borden fanns, och helt ärligt, hela cafét stanna upp när dom såg oss. Det var bara barnfamiljer, gamla tanter och gubbar och religösa som fikade där, och så kommer vi där mitt i allt. Det blev väl lite knasigt ;)
Men jag sa till min syster att vi ska gå dit varje söndag, haha! Då får vi ju lite motion OCH en trevlig och välförkänt fika. Men i alla fall, när vi fikat klart så gick vi iväg til Chokladboden, köpte lite gott, och sedan var vi för lata för att gå, så vi tog bussen till stan, och gick därifrån istället, hehe.
Men det var trevligt! Nu har jag lite ont i magen, så ska gå på toa (too much information?) och sedan vila en stund. Jag var ju dum som vanligt och köpte en låda med bara mjölkchoklad. Great! Jag får fan skylla mig själv, haha.
Vi hörs sen! ;) Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0