Måndag 26 april - ingen inspiration

Hejhej.
Jag har inte mått så bra idag. Har extemt ont i halsen, men har i alla fall köpt halstabletter nu ;) Hur som helst, efter skolan följde jag med Sofia hem till henne. Vi åt mackor med nutella, så fucking gott, haha! Sen gjorde vi inte så mycket, satt o prata lite, annars nörda vi mest framför varsin dator. Vid halv sju tog jag bussen hem, åt mat, sedan följde jag med mamma och handlade.
Nu har jag lagt in lite nya låtar på mobilen. Jag har fastnat för rapp, hiphop och r&b på den senaste tiden. Love it. Haha, aja. Nu tänkte jag plocka undan lite disk oså från rummet. Sen blire att tvätta ur all jävla wax som Albin och Philip kleta in i mitt hår idag. Fuck dom, jag är jätte äcklig i håret nu. Var helt jävla vit i håret av allt wax, inte kul, inte kul. haha.
Aja, vi hörs. Jag har ingen speciell inspiration till bilder längre, inte heller vad jag kan skriva om. Men fortsätt titta in hit, inspirationen kommer förhoppningsvis snart igen ska ni se! ;) Puss

Jag med linsskyddet i munnen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0