Den äckliga påskmaten

Jag mår faktiskt inget bra alls. Jag har träningsvärk i låren, men jag har ingen aning om vad jag gjort. Sen har jag fruktansvärt ont i magen, så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Trött är jag också. Och ingen matlust för fem öre, så det blev ingen lunch idag.

Men även ifall jag mår såhär så hade jag tänkt att städa lite idag. Jag har abslut ingen lust med det egentligen, men det behövs verkligen. Nu har det blivit så att man knappt ser golvet här i mitt rum längre. Och eftersom jag lovade min syster att i alla fall börja med städningen idag, så får jag väl ta och göra det också då.

Jag hoppas att jag mår bättre imorgon, och att min magknip har försvunnit tills dess. För då får vi gäster, och det är påskafton. Helst hade jag velat dra till lilla Vikingstad imorgon med en massa folk, men eftersom jag inte får det för mina föräldrar (eftersom vi får gäster) så får jag väl helt enkelt sitta här hemma med släkten och den äckliga påskmaten och ha det tråkigt, medans dom har det kul utan mig. Det känns ju trevligt, naaaat.

Men sånt är livet. Jag får väl hoppas på att brudarna vill hitta på nått då även jag kan, fast nån anna dag på lovet. För vi hade ju planerat det sen ett tag tillbaka, men så visade det sig att jag inte kan då. Och då blir man ju lite smått depp lixom. Men som sagt, sånt är livet, och livet är inte rättvist.

Nu ska jag börja med städningen, så får vi se vad som händer. Hoppas ni mår bättre än mig för tillfället i alla fall! :)


Kommentarer
Anonym

SV: tack! fin blogg (:

2010-04-02 @ 17:31:51
URL: http://hannahhandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0