100414

Idag efter skolan åkte jag in till stan med Victoria. Vi försökte hitta kläder tills på fredag. Hon hittade två spetslinnen, ett utav dom ska hon troligtvis ha på fredag, med midjekjol till. Men jag hittade inte ett skit. Det enda jag hitta var ett grått baslinne och nya svarta nylonstrumpbyxor, för det behövdes verkligen. Men jag ihttade lixom ingenting att ha på mig på fredag..

Men dagen har varit super bra, och jag har varit på jättebra humör i princip hela dagen. Flummat runt lixom. Men sedan när jag mötte två personer som jag absolut inte ville träffa (fast innerst inne vet jag att jag vill träffa dom båda). Varför träffade jag båda just idag? Jag har världens ångest för detta. Varför? Fan.

Men aja, skit i det, jag får behålla det för mig själv nu. Jag har förresten beställt tid till klippning på fredag, dumt nog. Vad fan tänkt jag med när jag valde en tid på fredag? Jag ska ju fan på fest då hallå! ;o Alltså jag kommer ju hinna ändå, jag menar det börjar ju klockan nio, men fan vad jag kommer få stressa. Hoppas det går snabbt!

Men hörni, nu ska jag läsa Se&Hör, sedan ska jag duscha, nörda ltie vid datorn och shit. Vi hörs! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0