Söndag 13 september

Tjoo! :)
Jag har precis kommit hem efter att ha följt Linnea till bussen. Vi har haft det jätte trvligt idag. Och jag svär, jag har verkligen världens bästa bästa vän! Jag älskar dig gumman, och jag vet att du alltid finns där. Jag har känt dig hur jävla länge som helst och du har alltid varit en utav mina närmaste vänner. Du är precis lika konstig som jag, och det är därför vi passar så jävla bra ihop. Utan dig vore jag ingenting, älskling <3 Lova att aldrig lämna mig!

För övrligt så ska jag nog äta kvällsmat snart. Dock är jag inte ett dugg hungrig, så vi får se hur det blir. Imorgon är det skola igen och jag orkar verkligne inte. Jag har absolut ingen lust överhuvudtaget. Gash. Jaja, skola är ingenting man bara kan strunta i. Utbildning är viktigt, tyvärr. Just de ja, jag ska till Synsam imorgon också. Jag vette fan vad jag ska göra där. Men de sa att jag skulle komma då i alla fall.
Nu ropar min pappa. Det är sälkert mat.. Vi hörs senare!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
linnea

älskling, finns inte ord för hur mkt ja älskar dej, hur mycket du betyder o hur roligt ja alltid har md dej!

alltid vi, till döden. ja svär!§

2009-09-13 @ 20:04:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0