Torsdag 1/10

Hej!
Torsdagar är inte mina favoriter när det gäller skoldagar. Enbart 5 minuters raster och tråkiga lektioner. Men jag klarade det bra ändå. Dock slutar vi tidigt, så det jämnar ut sig lite. Sista lektionen var matte, och då hade vi prov, del två. Del ett gjorde vi igår. På något konstigt sätt så klarar jag alltid del två bättre en del ett. Konsigt, men så är det. Och det kändes som att det även var så den här gången också. Fast jag gillar kluringar, och del två är faktiskt riiktigt svårt. Fast jag klarar det oftast bra åndå. hehe. I alla fall, jag han med bussen som gick tio i två. Var hemma vid halv tre. Åt en macka. Och nu har jag precis satt mig här. Jag är extremt trött, men nej. Jag får inte somna, för då komma jag inte kunna somna ikväll. Så jag får hitta på något annat att göra så att jag inte ska somna. Vi hörs senare! ;)

Kram
/Mathilda


Kommentarer
Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-10-01 @ 18:11:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0