Måndag 12/10

Hej!
Jag hatar måndagar. Så himla tråkiga lektioner och extremt korta raster. Vi hade kemi prov idag också. Och YES, jag tror jag fick G på det. Jag suger på kemi i vanliga fall, men nu var jag bäst och klarade det.
Efter skolan så tog jag och Linnea bussen till stan. Satt och pratade lite med Adam, Fredrik och Jonathan på bussen också. På stan så hade vi tänkt att fråga efter praoplats, men självklart slutade det med att vi gick till Hemköp och köpte mat. Herre gud. Linnea och jag har verkligen dåliga vanor! I all fall, när vi köpt mat och cola så knallade vi hem till mig. Tittade lite på tv. Sen efter ett tag så satte hon sig vid datorn, jag fortsatte nörda framför tvn.
När klockan var typ sju så gick vi ner till Stora Torget och väntade på Linneas buss. När den kom så gick jag hemmåt, och nu sitter jag här.
Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0