091008

Jag har precis ätit kvällsmat. Jag ska alldeles strax gå och ta mig en dusch. Sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Jag har i alla fall bestämt mig att jag ska gå och lägga mig rätt tidigt idag. Vid... vad ska vi säga? Tio - halv elva kanske? (y) Imorgon är det i alla fall fredag, vilket är väldigt skönt! Jag och Sofia ska nog åka in till stan och hitta på någonting skulle jag tro. Det är det som är planerat än så länge i alla fall. Men vi får se hur det blir. Nu ska jag i alla fall duscha. Hade bra! ^^

Kram
/Mathilda


Kommentarer
anna & michelle

hejhopp gummisnopp !



Vi är två tjejer i 15 års åldern som inte bara gillar sex, utan älskar det. vi har inte bara sex, vi pratar om de, diskuterar, och har mycket åsikter och tankar om det. följ nästan allt om våra tankar om sex och våra upplevelser i vår blogg www.makinglove.blogg.se ! (:



ha ett bra sexliv!

2009-10-08 @ 20:38:50
URL: http://makinglove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0