Torsdag morgon

Hejhej!
Ledsen för att jag inte uppdaterat sen i måndags. Men jag har ärligt talat inte orkat. Igår hade våran skola i alla fall studiedag, så i tisdags så var jag med masser vänner i Vikingstad och hade kul. Lite kaos och sånt där bara, men jag tror det löste sig tillslut. Kan tyvärr inte berätta allt för er. Sedan sov jag i alla fall över hos Linnea och igår tog vi bussen till ica och köpte cola och sånt. Tog bussen hem vid klockan fem ungefär.

Nu har jag precis gjort mig iordning för att åka till skolan. Eller ja, jag har slängt upp mitt skitiga hår i en ''bulle'' på huvudet och sminkat mig lite. Sedan har jag bara slängt på mig lite kläder. Leggings, en mysig tjocktröja och ett långt vitt linne till det.

Jag får se ifall jag orkar/hinner blogga när jag kommer hem. Annars ses vi någon anna dag, typ imorgon! :)

Ha det bra så länge,
Puss


Kommentarer
emma

Jag vet att det inte är roligt att få reklam, men om du gillar mode, skönhet och andra tjejiga saker så vill jag bara tipsa dig om en blogg - nämligen min nystartade mode/skönhetsblogg! :-) Den kommer att fyllas med massor av härliga saker i framtiden och jag hoppas att du kanske vill läsa den! :)

2009-11-19 @ 12:45:27
URL: http://emmazgarderober.blogg.se/
Natalie

vilken gullig liten blogg du har! :)

take care, puss<33

2009-11-19 @ 13:49:09
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0