Torsdag 19/11

Shiiiiit vad jag har ont i min nacke/axel. Det är helt svullet. Problemet är att jag inte vet vad jag gjort. Jag har haft så ont idag i skolan att jag knappt kunnat röra mig. Mina vänner har fått massera mig jätte mycket.
Förövrigt har skolan idag varit riktigt seg. Eller jag brukar tycka att skolan är helt okej, men idag var jag så otroligt seg så det inte var sant. Men när skolan slutat piggnade jag till lite. Satt och prata med masser 7or och ett par vänner. Sedan tog jag och Sofia bussen till stan. Vi satt mest och prata inne i Gränden (som egentligen heter Leo).

Nu har jag precis ätit kvällsmat. Kommer antagligen sitta vid datorn ett tag till och närda, innan jag ska hoppa in i duschen. Idag blir det nog att lägga sig tidigt skulle jag tro.
Imorgon har jag konfirmationsläger. Så efter skolan följer antagligen Moa med mig hem från skolan och hjälper mig att packa, sen åker vi till Malmslätt och packar till henne, sedan börjar lägret klockan 18.00 och pågår tills på söndag.

kram
mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0