Torsdag 7/5

Hejj. Dagen har varit helt okej faktiskt. Även fast jag varit en jävla pms kossa med väldans humörsvängningar..
Trött har jag varit också, eftersom jag typ sovit 4 timmar inatt ><

- Teknik, börja måla på min bild på väggen.
- Resurs, gjorde ingenting, vila. Fast jag skrev på pappaer lite med Felicia och Moa.
- Set, några frågor på ett papper som vi skulle svara på.
- Idrott, var med i början, sen fick jag alldeles för ont i magen.
- lunch
- Spanska, trååååkit!
- Matte, jag fick gå till ''glasrummet'' och göra ett stavningstest som jag missat att göra. Det gick bra tror jag :) Sen tillbaka till klassrummet och räkna matte, och sen läste jag sista tjugo minuterna.
Sedan slutade vi. Jag tog bussen hem. Annika och Amy gick på bussen, satt o prata med dom. Sen stod jag o vänta på Tilda med Amy, hon skulle nämligen träffa henne. Sen mitt i väntandet fick hon syn på Nathalie och vi gick o hälsa på henne. Eller hon hälsa och jag följde med xD haha.
Sen när Tilda kommit så gick jag hem. Lämna väskan och tog en värktablett. Sen åkte jag, mamma och pappa till skolan. Hade utvecklingsstamtal. Det gick bra, väldigt tråkit bara! Sen när det var klart efter en timme åkte vi hem. Åt kvällsmat och nu satte jag mig här. Borde plugga till kemin imorron men jag tror inte att jag har pappret att träna på här hemma :s
menmen, jag kollar igenom pappret fem minuter innan så går det säkert jätte bra ;D
haha, vi hörs imorron, om jag inte orkar blogga lite senare..!

Kram
/Mathilda


Kommentarer
amy

det va gullit av dig <33 (:

2009-05-07 @ 21:05:37
URL: http://amysvensson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0