Söndag 10/5

känner mig sjuk och sånt där. usch.
Men jag behöver ju inte berätta om mina problem, jag tror inte ni tycker det är så trevligt xp
Vaknade vid elva idag, eller mamma väckte mig då. Åt frukost och har inte gjort något idag typ.
Bara spelat sims hela dagen. Ingenting annat för mig.
Jag skulle haft dansuppvisning idag, men eftersom jag inte varit med på flera veckor eftersom jag gått med gips så kan jag ju inte dansen. Så därför har jag skitit i dansen på de senaste två veckorna. Men jag hoppas att det går bra för er idag tjejer! Om någon av er läser det här som varit med, så undrar jag om några bilder är tagna som ni kan skicka till mig? (a)

Iaf, mamma och pappa kom hem vid halv ett igår/inatt/imorse. Och snart kommer min bror hem från den där vandringen också. Ingen lugn och ro här hemma längre. Det var så skönt när jag och Fredrik var ensamma hmma!
jaja.Ikväll tror jag att mamma och pappa ska beställa pizza, jag hörde att det ryktades om det iaf ;)
haha men vi hörs nog imorron, för jag orkar nog inte blogga mer idag.

Kram
/Mathilda


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0