Tisdag 10/3

kan börja med att säga grattis till Sofia. Grattis!

Tjoo :)
idag har 9orna haft sånt där ''9an kort'', lxm avslutningskortet, så dom gick omkring utklädda i högstadiet, väldigt roligt! xD
 Och så träffade jag inte Amy älsk på hela dagen, hon var sjuk :(

- spanska, jag kom typ en halvtimme försent för att jag försov mig idag IGEN! ;s Och sen så kom dt en spanjor som bara kunde spanska och prata med oss, hon prata med oss som att hon trodde att vi var dumma i huvet xD
- so, lååång lektion. Och dt var dött! Vi bara skriver hela tiden! -.-'
- lunch, äntligen en god mat! :D
- set, tråkit men slappt.
- idrott, vi hade lekar, och jag hann bara vara med några minuter, sen fick jag bollen på handen (som jag redan har berättat, jag orkar inte berätta om..) så dt blev inte mkt idrott för mig inte!

sen kom ju pappa och hämtade mig. sen satte jag mig här och berättade vad som hänt. efter ett tag kom mamma hem, hon sa att dt inte var brutet och att vi därför inte behöve åka/gå upp till akuten. Istället gav hon mig mera värktabletter och lindade in fingret (och handen). har ätit kvällsmat för några timmar sedan. nu sitter jag här, klockan är typ 10 över 10. Jag är skit trött.. jag ska gå och sova nu.
Men vi hörs imorron!

Puss (a' <3




En ful, och helt enkelt äcklig bild på mig får ni också ><



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0